ponedeljek, 19. december 2011

Začelo je nastajati nekaj mojega

Vsa ta leta, odkar sem mama, sem "tlačila" svojo ustvarjalno željo nekam globoko in jo pustila, da spi, dremlje. Sem ter tja sem kaj naredila za dušo, vendar je bilo vedno preveč izgovorov: "Nimam časa, ne morem..."
Sedaj sem si pa rekla, da je tega dovolj in  na plano sem potegnila svoje stare barvice, svoje stare čopiče in vse ustvarjalne drobnarije. Dobila sem ustvarjalni zagon in začelo je nastajati nekaj mojega. Seveda je najprej trpela denarnica, ker je bilo potrebno dokupit kar nekaj stvari :)

Ker je ravno december in predpraznično vzdušje, so začele nastajati v prvi vrsti voščilnice. Preproste, pa vseeno...čisto moje.




3 komentarji:

  1. Vse so krasne!! Kar tako naprej!!
    In hvala, ker si postala spremljevalka mojega bloga!!!
    LP, Tina

    OdgovoriIzbriši
  2. Kristina, čudovite voščilnice!! :)

    OdgovoriIzbriši