sobota, 9. marec 2013

Bliža se obhajilo

Saj ne morem verjet, da sem to nalogo opravila kar dva meseca pred obhajilom. Za čestitat mi je :) Vabila za obhajilo mojega sina so torej že narejena. Sedaj pa razmišljam še o darilcu za goste, ki bo moralo biti tudi v tem stilu, kot vabilca. No, nekaj časa za razmislek še imam :)




5 komentarjev:

  1. Tudi jaz se jih lotujem... Tvoje so zelo fletne...

    OdgovoriIzbriši
  2. Res si pridna... se sprašujem, kako ti to uspe, da narediš stvari toliko prej. So pa izredno simpatična vabila.

    Aja in... sem te izbrala za eno od nagrajenk v igri Liebster award, ker vedno rada pokukam na tvoj blog.

    Veliko ustvarjalnega navdiha in verjamem,d a bodo tudi darilca čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res lušna vabilca in prodna, ker si jih že naredila. Ena skrb je tako majn, kajne?

    OdgovoriIzbriši