četrtek, 7. november 2013

Poušterček s traktorjem

"Mami, kdaj boš pa meni naredila poušterček?" me je kar naprej spraševal sine. "Jah, bom....ko bom imela čas!" sem mu odgovarjala dan za dnem. Potrpežljivo je čakal in potem le dobil čisto svojo prevleko za poušterček - seveda s traktorjem. :)

10 komentarjev:

  1. Kdor čaka,dočaka, pravijo...in tako je tudi tvoj sinček dočakal čudovito prevlekico s krasnim motivom.
    Pozdravček Urška

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo potem pa je moral biti res zadovoljen, ker res lepo zgleda. lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je tale traktor. Izbira pikčastega blaga je pa sploh zadetek v polno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Preslatko. Vjesrujem da je sin prezadovoljan.
    LP,Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Je bil vesel, kajne? Tak ljubek je tale pikasti traktorček.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tale traktor je pa fantastičen. Bi ga bil moj dveletnik tudi zelo vesel. Preživljamo obdobje traktorjev, bagerjev, tovornjakov... :)

    OdgovoriIzbriši
  7. :) prikupno. Verjemi mi, da si otroci vse te stvari zapomnejo za zmeraj :)

    OdgovoriIzbriši