torek, 29. april 2014

Na klinčkih visi kiklca

Na klinčkih visi kiklca,
kiklca rdeča.
Rasti rasti Tinica,
da prav ti bode kiklca....

Tole je pesmica, ki mi jo je prepeval stari ata, ko sem bila še majhna punčka. Mogoče sem bila stara 5, 6 let - ravno toliko, kot moja hčerka sedaj. Dobro se spomnim tistega časa, brezskrbnih otroških dni, ko sem bosa tekala po travnikih in na ves glas pela to pesmico. Vrtela sem se in z mano se je vrtela kiklca..bila je rdeča..... Ah, spomini....
Spomin na otroške dni je bil v teh dneh trako močan, da sem danes sešila čisto preprosto kiklco svoji hčerki...v pikapoloncastajlu :) Luštno je izpadla. Že vidim hčerko, kako bosa teka po travniku v tej kiklci :)


3 komentarji:

  1. oooo kako cort! pa gumbki tako lepo pašejo nanjo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepi so spomini
    in kako živi, ko jim dovolimo, da nas očarajo znova in znova
    Pika poka za goro tisto dekle bo zame,...
    krasna kiklca
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši