nedelja, 29. junij 2014

Špangarica ...

V tej gneči ob koncu šolskega leta, ko sem komajda še dihala, sem si naredila posel še z eno sovo špangarico. Tipična jaz. Ko ne znam reči "ne" . Sedaj pa moram najprej malce zadihati in si nabrati novih moči v naravi, potem pa pride na vrsto tisto, kar sem si želela uresničiti med letom, pa ni in ni bilo časa :)


8 komentarjev:

  1. Še ena čudovita
    ti pa kar naberi moči
    se že veselim prihajajočih objav
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je simpatična in živahnih pisanih barv.

    OdgovoriIzbriši
  3. U kako poznam stavek: ne znam rečt ne :-) Ampak nastal je super izdelek in bi bilo škoda, d abi rekla ne :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Upam, da si se ze globo vdihnila in zacela uresnicevati vse tisto, kar ti cez leto ni uspelo. Uzivaj. Sova pa je zelo lusna.

    OdgovoriIzbriši
  5. Je pa lušna tale sovarica in vredna vsega truda, ki si ga vložila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite stvari! Ampak jaz nikoli ne najdem tako lepega blaga :( smem vprašat kje to nabavljaš ali je skrivnost?

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite stvari! Ampak jaz nikoli ne najdem tako lepega blaga :( smem vprašat kje to nabavljaš ali je skrivnost?

    OdgovoriIzbriši